2010 m. balandžio 2 d., penktadienis

siurprizai


Dievinu siurprizus, be proto. Ir gaminti ir gauti. Pačią siurprizo idėją jau buvo aptarę merginos, kažkada tai seniai. O esmė buvo, surašyti savo svajonė, kurios nesugebi ar neturi laiko pagaminti pati ir tau kažkas padarys. O pati kažkam padarysi. Man burtai lėmė, jog gavau merginaą su lengvom svajonėm, jei tik laiko daugiau - galėjau jas visas išpildyti. Tik kad to laiko kaip įprasta viskam trūksta. Jos pirma svajonė buvo prijuostė ir receptų knygelė, taigi ėmiausi darbo, siuvime man labai padėjo Reska, aš jai savo mintis susakiau, o ji padėjo išpildyti. Nes siuvime ne kokia iš manęs siuvėja. Taigi gavosi bendras toks variantas. O dėl receptų knygelės, labai norėjau padaryti ką nors savo, kad būtų mano kurta. Tad nusipiešiau ant popieriaus taurę su puodeliu ir ėmiausi darbo. Tą piešisnį su adata ir siūlu išsiuvinėjau ant receptų knygelės. 
Vėliau pagalvojau, jog man kažko trūksta, niekad gyvenime nebuvau dariusi žirklėms dėkliuko, tad Rne (mergina, kuriai dariau siurprizą) dar padariau žirklėms dėkliuką. Mano akimis rezultatas buvo neblogas.  Daryti ir siuvinėti buvo vienas malonumas. Kai padariau pradėjau ieškoti tinkamos sagutės. Ir ši širdelė pasirodė tinkamiausiai. Nors ir nelabai patogi dažnai segioti. Bet prie bendro dizaino atrodė geriausiai. O ar siurprizas patiko, tai gali pasakyti, tik pati savininkė.





Aš pati gavau siurprizą nuo vienos labai šaunios forumietės hejdi. Ir kai nuėjau į paštą atsiimti, pasakysiu sąžiningai - rankos drebėjo. O kai pradariau, mano emocijos lipo per kraštus. Aš gavau pačią didžiausią svajonę :) Į virtunę Nimue "pancakes". Pas mane jau vienas Nimue paveikslėlis kabėjo ir aš norėjau jam į kaimynystę blynukų.. Ir gavau. Bet man buvo dovanėlių ir daugiau: Adatų knygelė, kurios man labai reikėjo ir smeigtukinė su angeliukais (kaip angelų kolekcionierei) su mano vardo ir pavardės pirmosiomis raidėjis. Dovanos sužavėjo. O su smeigtukinėmis, jau kita kalba. Jų aš nenaudoju, jas aš pradėjau kolekcionuot. Jos man kaip suvenyrai. Labai gražūs daikčiukai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą