2010 m. balandžio 2 d., penktadienis

šiaip ... smulkmenos

taip taip tik smulkmenos. Kažkada pamačiau internete be proto žavingą katinėlį su sparnais. Ilgokai ieškojau internete schemos ... ir neradau. neradau ir nereikia, pasitaikė galimybė ir nusipirkau. nes jam atsispirti negalėjau. O kai gavau, tai viską mečiau. Privalėjau jį išsisiuvinėti, jis toks žavus. o kai išsisiuvinėjau, galvoju, na kur jį pritaikyti ... kur kažkaip pamaniau, jog gražiausiai būtų ant pagalvėlės ir mano vyras paskambina (jis buvo užsienį) ir klausia  - ką siuvinėji? Aš jam pasakiau jog tą katinėlį. O jis man iškarto "Tai to jį pritvirtink prie pagalvėlės ir į automobilį įsidėk, juk dažnokai mūsų Mada užmiega ir gražu ir naudinga" Tad idėja patiko, taip ir padariau. pritvirtinau ant maximoj pirktos pagalvėlės ir aplinkui pritvirtinau nertą lininę juostelę (kurią taip pat pirkau internetinėj parduotuvėj) Tad žinokit, jei pamatysit, žalią citrą su ant galinio lango šia pagalvėle, ten aš :D


O tos smulkmenos mane labai traukia, po pagalvėlės nesusilaikiau ir padariau biskorną... Kam nežinau, nes aš jo nenaudosiu, turbūt kam nors padovanosiu. O iki tol lai stovi. (čia jau antras biskornas, kuris stovi ir neturi šeimininko. Tiesiog man juos patinka daryti). O siuvinėjau aš jį iš internete surastos schemos, kuri buvo padaryta su pm programa. Siuvinėjau ant žalio ewo DMC siūliukais. Ir labai apsidžiaugiau, jog mano pirkta sugutė boružėlė, labai tiko :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą