2010 m. birželio 20 d., sekmadienis

Klasės susitikimai

Šiandien buvau klasės susitikime.
Prieš 5 metus teko dalyvauti vyro klasės susitikime, man ten pasirodė įdomu. Man nepažįstami žmonės ir pamačiau keistą savo vyro elgesį, jis norėjo kad viskas atrodytų tobulai ir žmona ir maistas kurį nešėsi, netgi šnekėdamas, kalbėjo tokiu pakylėtu balsu. Paskui buvo šokiai, na ir mes išvažiavome. Po kiek laiko maniškis pasakė: "Per klasės susitikimą - tikėjausi pamatyti kažką naują, kažkokius kitus žmones ... bet nusivyliau. Viskas likę taip pat. Kas buvo pasikėlę tas liko, kas bendravo grupelėm , bendrauja ir dabar, kas buvo paprastas taip ir pasiliko.
Mane su mano klasės sustikimu užklupo netikėtai. Netgi labai. Man tiek veiklos : baigiamojo gynimas, vyresniosios dukros išleistuvės, mažosios komunija ir kaip iš giedro dangaus - skambutis. "Rasa čia mes su kitu klasioku pakalbėjom, gal paorganizuotum susitikimą" Suglumau, paskui kaip kokia altruistė pagalvojau kodėl gi ne. Iššūkis. Ėmiau galvoti apie datą, kaip tai turi vykti, nors gynimas jau kabėjo ant nosies.  Ir nors jau jaučiau kad pradėjau išsekti. Bet nieko tokio, aš gi galiu. Apsigyniau darbą, liko 2 dienos iki susitikimo, o aš iki 2 nakties sėdėjau ir masčiau, ką čia įdomaus sugalvojus, kokius žaidimus pravedus, lėkiau su kitomis salę puošt......

1 komentaras:

  1. šaunuolė.mes ruošiamės susitikimui po 50 metų.Ieškom tik patalpos.Visa kita-savaime kaip ir kas 5m.Vaišės suneštinės.Šnekos,šokiai,kas dar gali šokt.Visi tarsi sesės ir broliai.Dar ir mokytojų turim.Taigi mes dar jauni.

    AtsakytiPanaikinti